فرمانده سپاه عاشورا:

اصحاب قلم و خبرنگاران، داعیه دار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن هستند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اجرای جنگ ترکیبی تهاجمی دشمن، رزمنده، فرمانده، شجاع‌مرد، و شیر زن خاص خود را می‌طلبد که شما اصحاب قلم و مطبوعات در این نبرد داعیه‌دار خواهید بود.

به گزارش تبریز آنلاین، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا در نشست صمیمی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جنگ ترکیبی، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند در این عرصه با دشمن رو به رو شده و مشت دشمن را بر خاک بزنند چرا که اکنون عرصه مبارزه رسانه با دشمن خونین انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: انقلاب ما اسلامی است و ما به خاطر اسلام ناب محمدی نه ابوسفیانی، اسلام ناب حسینی نه یزیدی و اسلام ناب ایرانی نه آمریکایی انقلاب کردیم.

سردار عباسقلی‌زاده افزود: ماموریت ما حفظ انقلاب، همان حفظ اسلام ناب محمدی است. دشمن با اسلام ناب ما سرجنگ دارد. اگر ما اسلام ناب علوی، حسینی و ایرانی را نداشتیم، استکبار جهانی و آمریکا با ما کاری نداشت و این تحریم‌ها، جنگ و فتنه‌ انگیزی‌ها در طول ۴۳ سال گذشته بر مل تحمیل نمی‌شد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که امام حسین(ع) بر سر اسلام ناب، قیام کرد و اصحاب و خانواده خود را اسیر و شهید کرد، گفت: دشمن بر سر همین اسلام، انسانیت، شرف، غیرت و آزادگی با ما سر جنگ دارد نه مسائل دنیوی و اقتصادی که زمینه برای پیاده سازی اهدافشان است.

وی تأکید کرد: دشمن سالیان سال است که جنگ ترکیبی را علیه ما شروع کرده و تهاجم خود را اخیرًا شدت بخشیده است که وظیفه ما اجرای جنگ ترکیبی تهاجمی در مقابل دشمن است‌.

عباسقلی‌زاده افزود: ما دارای چهار قدرت اساسی شامل مکتب قوی، اسلام ناب، ملت بزرگ و رهبر بزرگ هستیم و در مقابل هم دشمن بزرگی داریم. ما سه برابر دشمن، قدرت به شرط همت، وحدت و ورود مجاهدانه و جهادگرانه در عرصه مبارزه با دشمن در این عرصه جنگ ترکیبی داریم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه ما دشمن را در تمامی عرصه‌ها شکست دادیم و در عرصه رسانه هم پیروز خواهیم شد، گفت: ما به مدت هشت سال جنگ تحمیلی با کل دنیا و هشت سال دیگر در مقابل داعش جنگیدیم و پیروز شدیم. حضور در این عرصه میدانی و نبرد سخت دیروز وظیفه ما بود و اکنون نیز فرمانده این تهاجم رسانه‌ای، اصحاب رسانه است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه رسانه تجلیل به عمل آمده و پوستر جشنواره رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید رونمایی شد.