افزایش تعاملات گردشگری بین فنلاند و ایران

کاری کاهیلوئوتو سفیر کشور فنلاند طی دیدار با احمد حمزه زاده مدیر کل میراث فرهنگی ,گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در خانه تاریخی حیدرزاده , ضمن ابراز خشنودی خود از سفر به شهرتاریخی تبریز در جهت افزایش تعامل و دوستی و نزدیکی بین دو کشور به ظرفیت فوق العاده گردشگری ایران هم از بعد […]

کاری کاهیلوئوتو سفیر کشور فنلاند طی دیدار با احمد حمزه زاده مدیر کل میراث فرهنگی ,گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در خانه تاریخی حیدرزاده , ضمن ابراز خشنودی خود از سفر به شهرتاریخی تبریز در جهت افزایش تعامل و دوستی و نزدیکی بین دو کشور به ظرفیت فوق العاده گردشگری ایران هم از بعد فرهنگی و تاریخی اشاره کرد .
به گزارش تبریز آنلاین , سفیر کشور فنلاند طی سفر به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز ضمن اشاره به قدمت و تاریخ غنی شهر تبریز گفت : از آمدن به کشور ایران بسیار خرسندم . آرزو دارم این دیدار در جهت افزایش تعاملات بین فنلاند و ایران مثمر ثمر واقع شود . در این نشست دوستانه دکتر حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی,گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی ضمن ارائه اطلاعاتی در حیطه تاریخ این استان و شهر تبریز ,میراث فرهنگی ,جاذبه های گردشگری و صنایع دستی آدربایجان شرقی گفت : نیاز است ضمن انجام تحقیقات در خصوص ارتباط بیشتر دو کشور , مردم کشور فنلاند نیز با کشور ایران و به خصوص آذربایجان شرقی آشنایی بیشتری پیدا کنند .
حمزه زاده افزود : از اصلی ترین مشکلات ما در جذب گردشگران خارجی , مشکل ناشناختگی آذربایجان شرقی است , امید است این نشست سرآغاز دوستی و تعاملات بیشتر در حوزه گردشگری و تحقیقاتی بین فنلاند و ایران بخصوص استان آذربایجان شرقی باشد .