امام جمعه مرند:

امنیت ایران و مقدسات دینی خط قرمز ماست

امام جمعه مرند گفت: امنیت و تمامیت ایران عزیز و مقدسات دینی خط قرمز ماست.

به گزارش تبریز انلاین، حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند در مراسم عزاداری پیامبر اکرم(ص) و حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام که در مصلی شهرستان مرند برگزار شد، گفت:  درگذشت تأسف بار خانم مهسا امینی اسم رمزی شد به مصیبتی و غم و اندوهی برای امام زمان (عج) و مردم مومن غیرت مند بیش از مصیبت رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (علیهم السلام) و صاحب این کشور امام رضا(ع) شد،  لذا درخواست مردم از مسئولین امنیتی و سیاسی این است که همه و کامل پشت پرده فتنه را سریع و بدون هیچ مماشاتی تحقیق و به مردم اعلان کنند؛ تا دشمنان خلع سلاح و دوستان به آرامش برسد.

امام جمعه مرند با اشاره به فریب خورده ها و موج سواران  برای معاندان و گردانندگان فتنه گفت: عمل، شعار و هدف دشمن را نمی بینید که هدف نیروی انتظامی و بسیج و حتی حکومت نیست بلکه هدف  قرآن کلام وحی و ارزش های الهی و مقدسات و مسجد و خیمه رسول الله(ص) است.

وی ادامه داد: دشمنان به دروغ، خود را طرفدار ایران می دانند چرا پرچم ایران را آتش می زنید؟ برای هدایت و اصلاح فریب خورده ها و جوانان بی اطلاع از نیات شوم و شیطانی دشمنان دعا می کنیم و خانواده ها را هم توصیه و تبیین موضوع و مواظبت از فریب خورده ها داریم؛ چرا که امنیت و تمامیت ایران عزیز و مقدسات دینی خط قرمز ماست.

حجت الاسلام نعمت زاده افزود: دشمنان مکار و قسم خورده مثل انگلیس خبیث و آمریکا و اسرائیل بچه کش و دولت وحشی آل سعود بدانند زبان حال و قال ملت مومن و بصیر ایران عزیز به همه شما همان سخن زینب کبری (س) در مجلس یزید به همه دشمنان خدا و انسان است که فرمودند:  فَکِد کَیْدک وَاسْعَ سَعْیک و ناصِبْ جُهْدَک فوالله لا تمحُو ذکرنا و لا تُمیتُ وَحْیَنا؛ هر چه می‌توانی نقشه بکش و تلاش کن و بکوش، به خدا سوگند یاد ما محو شدنی نیست و وحیِ ما را هم نمی‌توانی از میان برداری.

وی افزود: امروز وحدت و اتحاد اهل ولایت و علاقمند به عزت و امنیت ایران و خیمه امام حسین (ع) و خیمه الهی در ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگر لازم و ضروری است اختلافات بچه گانه و نفسانی را کنار بگذارید آیا صف آرائی دشمنان و اعمال وحشیانه و اهداف شوم آنان را علیه کشور و مردم نمی بینید؟