بیانیه حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی برای حضور حداکثری در انتخابات و ادامه راه شهید جمهور

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از عموم ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی برای مشارکت حداکثری در انتخابات و ادامه حماسه بدرقه دعوت کرد.

به گزارش تبریز آنلاین، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از عموم ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا /۵۸نساء
همانا خدا به شما امر می‌کند که امانتها را به صاحبانش باز دهید.
ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی ادامه حماسه بدرقه باشکوه شهید جمهور فردا به پایان خودخواهد رسید و سپردن امانت شهید جمهورکه همان خدمت بی منت وتلاش خستگی ناپذیر ویک چشم به خط اشاره نایب الامام داشتن و یک چشم به نیاز کشوردوختن که هردو درراستای استقلال وآزادی و امنیت ورفاه اقتصادی برای ملت ایران است فرارسیده است همانگونه که نیک می دانید لحظه بسی حساس است که علم بدست علمداری داده شود که چونان کتیبه علمدار کربلا برای حفظ آن ازطعنه ها ونیزه ها درامان بماند.
مردم غیوروولایی آذربایجان تاریخ سراسرافتخاراین مرزوبوم آکنده از مجاهدت ها ورشادت ها وفضیلت وبصیرت است علامه ها وسرداران آن و فرهیختگان ومشاهیرش یک نام نیک به درازای ابدیت برای این رأس ایران به یادگار گذاشته است که مبادا این نام پرافتخار در لابه لایه سیاست های بازیگران موسمی به یغما وغارت رود که دوربادازما که چنین میراث خود را بفروشیم. اینک که نوبت آزمون حساس برای جبهه گفتمان انقلاب است عهدبندیم که آن کنیم که جانان خواهد وآن پسندیم که شهیدان ما می پسندند وآن حضورپرشوردر انتخابات دور دوم و انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری دولت چهاردهم است انشاالله.
اسماعیل روشن تن
۱۴تیرماه ۱۴۰۳