هفدهمین دوره مسابقات ورزشی بنیاد مسکن کشور در تبریز آغاز شهفدهمین دوره مسابقات ورزشی بنیاد مسکن کشور در تبریز آغاز شد

مسئول اجرایی مسابقات ورزشی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هفدهمین دوره مسابقات سراسری کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در رشته های شنا و دو و میدانی در تبریز آغاز شد.

به گزارش تبریز آنلاین؛ امیر خزلی افزود: در این‌ دوره از مسابقات ۱۳۰ ورزشکار از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۸ استان‌کشور به مدت یک روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه هر دو مسابقه در سه رده سنی “تا ۴۴”، “۴۴ تا ۴۹ سال” و “۵۰ سال به بالا” برگزار می شود گفت: صبح امروز شناگران در دو ماده ۵۰ متر سرعت و ۲۰۰ استقامت و بعد از ظهر دو و میدانی‌کاران در دو ماده ۱۰۰ متر و هزار متر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول اجرایی مسابقات ورزشی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن هر سال در رشته های ورزشی شنا، دو و میدانی، کوهنوردی، تنیس روی میز، فوتسال، والیبال و آمادگی جسمانی مسابقه برگزار می کند.

خزلی ویژگی‌ بارز این دوره از مسابقات را شرکت بازنشستگان در رقابت ها عنوان‌کرد و گفت: سالانه در کل یک هزار نفر در مسابقات ورزشی کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرکت می کنند.هفدهمین دوره مسابقات ورزشی بنیاد مسکن کشور در تبریز آغاز شد